Tittel Forskeren i møte med praksis: refleksivitet, etikk og kunnskapsutvikling
Medansvarlig
Språk
Katalog
Klassifikasjon
År
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00004835nam 2201537 a 4500
*0018628
*008 r 0 nob
*015 $anf1105011
*020 $a978-82-519-2598-3$bh.$cNkr 240.00
*035 $a(BIBSYS)102412065
*080 $a37.01
*080 $a37.01
*080 $a37.01
*080 $a37.012
*080 $a37.012
*080 $a37.012
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $a370.72
*082 $d370.72$2DDK-5
*082 $a370.72$b300.72
*087 $aB 41
*087 $aKu 01
*087 $aalnyped
*245 $aForskeren i møte med praksis$cTorbjørn Lund, May Britt Postholm og Geir Skeie (red.)$brefleksivitet, etikk og kunnskapsutvikling
*260 $aTrondheim$bTapir akademisk forl.$ccop. 2010
*300 $a148 s.$bfig.
*687 $aUtdanning : Forskning
*687 $aPedagogikk : Forskning
*691 $aforskning utdanning praksisfeltet aksjonsforskning forskningsmetoder pedagogikk etikk pedagogisk kunnskapsutvikling metodologi metoder forsking forskingsmetodar aksjonsforsking skoleutvikling refleksiv forsk ningsetikk yrkesetikk undervisning skolen utdanningsforskning
*699 $aPedagogikk$bForskning
*700 $aSkeie, Geir$d1954-$ered.
*700 $aLund, Torbjørn$d1957-$ered.
*700 $aPostholm, May Britt$d1959-$ered.
*899 $aNorbok$bNB
*996 $uhttp://ask.bibsys.no/ask/action/show?kid=biblio&pid=102412065$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening